what shall we do if the baby turns blue?

image167

jag längtar efter det där. solen mot ansiktet, en filt & huvudet mot en kudde. lata dagar. fina dagar.

det går sakta med säkert framåt. grupparbete från kl 10 till 17. det va nog rekord för att vara oss tror jag. ca 2 timmars diskussion om titeln till antologin. när förslaget "spegel spegel på väggen där, säg mig vem jag egentligen är?" kom upp så insåg jag att det skulle bli svårt. vi enades tillslut om något annat. min röst låg dock på "what shall we do if the baby turns blue?". men, man kan inte alltid få som man vill.

Kommentarer
Postat av: frida

heej emma. nu (äntligen) fungerar min mobil igen. så har du ringt så blir jag inte förvånad över att du inte kom fram :) jag ska plinga dig en dag snart för att prata lite... måste ju hålla mig uppdaterad :) massa lycka till med uppsatsskrivandet vännen! du lär få ihop det där viktiga i slutet galant, det vet jag helt säkert. kraaam

2008-05-21 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback