or is he more into young girls with dyed black hair?


image160

igår va vi ute & fotograferade staden. norrköping är vackert & har många olika vinklar att visa upp sig ur. där vattenfallet annars brukar dåna ner vid bomullsfabriken pågår någon slags ombyggnad & vattnet är avstängt & borttappat så där klättrade vi ner. det blev ett litet äventyr & jag fick testa mina klättringskills, och de va faktiskt inte så pjåkiga ändå.

idag har jag rensat min garderob. jag inser hur mycket saker jag har samlat på mig och hur mycket värde jag lägger i en del saker. jag kom på mig själv med att hålla i en tröja jag inte använt på två år & tänka på just den där kvällen då jag faktiskt använde den, och av just den anledningen så kunde jag inte lägga undan den. tur att ida va där & tog sakerna ur händerna på mig. och det blir roligare att rensa ur när någon annan är där & plockar upp & tycker att sakerna man lägger undan är fina och vill ta med sig dom hem.

jag gör det mesta för att slippa plugga denna veckan. som idag, rensa garderoben, städa och nu, nu gör jag en avfärgning. det är hur spännande som helst & kan sluta precis hur som helst. antagligen så blir jag väl orange, men då får jag väl leva med det ett tag. jag återkommer med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback