Its like a pencil with erasers at both ends

image168

ja, det va det där med att knyta skorna. eller kanske snarare om hur det är mina ben som tar mig dit jag ska och ingen annans. jag börjar med att knyta skorna, det är säkrast så.

det är sista dagen för uppsatsen. jag gör upp en plan och har hittills skrivit ner lunch framför tvn kl 14, det är paus nummer ett. och sen promenad kl 18 för att friska upp huvudet. ja, det är nog dom pauserna jag får tillåta mig själv att ta idag. jag antar att det blir nattjobb också. det är det här med slutdiskussion & att "lyfta det" som liksom får mig att snubbla lite lätt. "att lyfta det", va fan innebär det egentligen?

jag lyssnar på
El Perro del Mar och tänker att nu jävlar, nu fixar jag det här.

Kommentarer
Postat av: jennie

hej söto. det är inget, eller så är det allt. eller, något mittemellan kanske. idag tror jag att jag gått 5711 mil eller nåt, helt sjukt (fast jag överdrev lite med miltalet). ringas snart, ja! lycka till med det sista nu, vännen! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback