got a pocketful of sunshine

image162

det har varit fina dagar det senaste. har haft elin & magdalena på besök under den mest perfekta tid här i norrköping. när solen kommer fram visar sig den här staden från sin allra bästa sida. det har varit parkhäng, sol, vin, grillning, kortspel & en väldans massa glada miner. det har faktiskt varit helt perfekt.

men jag kliver ur helgen & in i den här nya veckan med tunga steg. jag är febrig & stressad men kanske framförallt trött.  trött på att inte orka & att inte ha lust. trött på att motivationen liksom gått och gömt sig någon annanstans. men, det gäller väl att bita ihop & kämpa. det är bara två veckor kvar nu. det måste gå, det kommer att gå.

Kommentarer
Postat av: jennie

du får försöka hitta den där sista lilla motivationen, emsilon. sen på fredag kväll tycler jag att du ska göra nånting roligt och inte tänka på skola, det ska jag göra! du har alltid så fina bilder på din blogg, jag försökte få till detsamma, men det lyckades inte så bra, haha. ta hand om dig! kram

Postat av: Magdalena

Min fina Kusin!
Tack för en alldeles helmysig helg. Det var verkligen härligt, avkopplande, fantastiskt. Ja, allt på samma gång!:)
Massa energi rusade till min kropp. Tack för det.
Puss å kram!

2008-05-14 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback