but if the world could remain within a frame

like a painting on a wall
then I think we'd see the beauty then
we'd stand staring in awe

image171

jag är fri nu. eller nästan iaf. det är konstigt att ha tid helt plötsligt. att gå från nolltimmars fritid till en hel dag av fritid. då uppstår ett behov av att fylla den tiden också. det första jag gjorde igår när jag kom hem var att göra en att göra-lista. hur knasigt är inte det egentligen?

idag har jag fyllt dagen med sömn. vaknade upp gråtandes av en läskig dröm. sen gick jag och ida och simmade i utebassängen på simhallen. det va hur skönt som helst & ett lugn infann sig i hela kroppen. och det där lugnet har nog hängt kvar lite för väl hemma så somnade jag igen. och nu, nu är det dags för lite mer firande, parkhäng och sen utgång och lyssna på kleerup.

det är en fin tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback