jag har aldrig känt så mycket

som när jag är med dig




jag har liksom inte riktigt den där inspirationen till att skriva. men tänkte ändå meddela att midsommarfirandet va bra. tillsammans med ca 150 andra personer åt vi sill & potatis (eller i mitt fall potatis) och sjöng en eller två snapsvisor. och vi klarade oss undan regnet ganska bra. och även om banden inte var de bästa, förutom
almedal och billie the vision and the dancers så var det ändå härligt. opretentiöst på något sätt.

och ikväll börjar jag nedräkningen till nästa resa. herrljunga på söndag. fem ynka dagar kvar i norrköping och så mycket som måste fixas när allt jag vill är att bara hänga och ta det lugnt.

det här är vad alla har sagt om mig;
håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
du har så veka leder, du kommer skrapa dina knän

Kommentarer
Postat av: stone

heej emma. kul att höra ifrån dig, jaa resan var toppen. det ska bli så kul att se dig snart! det var hur länge sen som helst nu ju... hör av dig när du är hemma love. kraam

2008-06-24 @ 20:28:34
Postat av: Anonym

Skrapar man aldrig sina ben kommer man förmodligen bryta dem till slut så fort man ramlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback