they linger on, these memories





ett år sedan tågluffen. tiden går så otroligt fort.

det är många tillbakablickar idag. jag har samtalat med både frida & jennifer. det va alldeles för längesen jag pratade med båda. den här våren har verkligen varit fullbokad. jag har varit alldeles för upptagen och stressad för att hinna med det som jag egentligen alltid tänker mig att jag alltid ska lägga tid till, mina vänner. jag känner att jag går miste om saker, tappar trådarna, men samtidigt så vet jag att de alltid finns där att plocka upp igen.

dagarna fortsätter att springa förbi mig. & det känns som att jag alltid är påväg någonstans just nu. som att jag inte riktigt hinner stå stilla utan måste bege mig, vara påväg. & imorgon far jag till östersund. jag packar väskan & tvättar & städar samtidigt, många bollar i luften & jag funkar ganska bra. jag ska vandra i fjäll, det ni! jag kommer nog komma hem med en & annan skråma. förövrigt så tänker jag på hur konstigt att det är att jag hela tiden talar om "i sommar ska jag göra det & det" när sommaren faktiskt är det som pågår här & nu. så, det här blir sommarens första utflykt.

jag lyssnar på
laura marlings - alas i cannot swim.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback